DARMOWA WYSYŁKA OD 49,90 €

Sezonowe likwidacje!

Masz problem z zamówieniem?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin roboczych.

Napisz do nas: incidencias@tiendacarpfishing.es 

Należy nas wyraźnie wskazać:
  • Numer zamówienia
  • Dotyczy produktu
  • Szczegóły dotyczące usterki produktu
  • Zdjęcia i wideo, jeśli to konieczne

Na zwrot produktu zakupionego w naszym sklepie masz 14 dni od otrzymania produktu.

Aby przystąpić do zwrotu produktu, użytkownik musi najpierw skontaktować się z Carpfishing Shop za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres incidencias@tiendacarpfishing.es.

Czy masz wadliwy produkt?

Jeśli produkt zostanie dostarczony wadliwy, zajmiemy się odbiorem zamówienia i pokryjemy wszystkie poniesione koszty. Jak tylko będziemy mieć produkt w naszych obiektach, wyślemy Ci kupon o wartości produktu, abyś mógł go wykorzystać w Tienda Carpfishing bez utraty ważności.

Czy masz produkt w dobrym stanie, który chcesz wymienić?

Jeśli zwrot zostanie dokonany bez wadliwego produktu lub bez winy Tienda Carpfishing, koszty wysyłki zostaną poniesione przez klienta.

  • Produkt musi zostać zwrócony w idealnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  • W przypadku zwrotu produktu, gdy otrzymamy paczkę w naszych zakładach, dokonamy zwrotu kwoty zwróconych produktów w ciągu maksymalnie 14 dni od poinformowania klienta o odstąpieniu od umowy.
  • Koszty wysyłki poniesione w związku ze sprzedażą produktu zostaną odliczone od ostatecznej ceny zwrotu.

Od Tienda Carpfishing chcemy zapewnić doskonałą obsługę klienta, więc jesteśmy do Twojej dyspozycji, czegokolwiek potrzebujesz.

Adres wysyłki:

  • Calle Isaac Peral nº 73
  • Posadas (Córdoba) 14730