Masz problem z zamówieniem?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin roboczych.
Napisz do nas: incidencias@tiendacarpfishing.es
Należy nas wyraźnie wskazać:
- Numer zamówienia
- Dotyczy produktu
- Szczegóły dotyczące usterki produktu
- Zdjęcia i wideo, jeśli to konieczne
Na zwrot produktu zakupionego w naszym sklepie masz 14 dni od otrzymania produktu.
Aby przystąpić do zwrotu produktu, użytkownik musi najpierw skontaktować się z Carpfishing Shop za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres incidencias@tiendacarpfishing.es.
Czy masz wadliwy produkt?
Jeśli produkt zostanie dostarczony wadliwy, zajmiemy się odbiorem zamówienia i pokryjemy wszystkie poniesione koszty. Jak tylko będziemy mieć produkt w naszych obiektach, wyślemy Ci kupon o wartości produktu, abyś mógł go wykorzystać w Tienda Carpfishing bez utraty ważności.
Czy masz produkt w dobrym stanie, który chcesz wymienić?
Jeśli zwrot zostanie dokonany bez wadliwego produktu lub bez winy Tienda Carpfishing, koszty wysyłki zostaną poniesione przez klienta.
- Produkt musi zostać zwrócony w idealnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
- W przypadku zwrotu produktu, gdy otrzymamy paczkę w naszych zakładach, dokonamy zwrotu kwoty zwróconych produktów w ciągu maksymalnie 14 dni od poinformowania klienta o odstąpieniu od umowy.
- Koszty wysyłki poniesione w związku ze sprzedażą produktu zostaną odliczone od ostatecznej ceny zwrotu.
Od Tienda Carpfishing chcemy zapewnić doskonałą obsługę klienta, więc jesteśmy do Twojej dyspozycji, czegokolwiek potrzebujesz.
Adres wysyłki:
- Calle Isaac Peral nº 73
- Posadas (Córdoba) 14730